"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

23 September 2013

Set Bersalin Nona Roguy Set Bersalin Pilihan Ibu Berpantang

Set Bersalin Nona Roguy juga dikenali sebagai Set Bersalin NR adalah Set Bersalin yang paling mendapat kepercayaan ibu-ibu berpantang di Malaysia. Set Nona Roguy ini terbukti sangat berkesan bagi tujuan perawatan dalaman serta lengkap bagi tujuan perawatan luaran.

"Set Bersalin Nona Roguy" boleh dikatakan set yang lengkap dan paling ekonomi di pasaran. "Set Bersalin NR" juga sangat baik bagi tujuan mengembalikan berat badan ideal selepas bersalin. Di samping itu Set Nona Roguy juga tidak menjejaskan penyusuan susu ibu malah Pytonatal dan Akar Herbanika yang terdapat dalam Set NR sangat baik untuk menambah pengeluaran serta memekatkan susu ibu.

Perlu diingat bahawa masalah sembelit sering berlaku di kalangan ibu-ibu semasa berpantang. Masalah ini jika dibiarkan akan melarat sehingga boleh menyebabkan ibu-ibu mengalami masalah buasir dan ini akan memudaratkan kesihatan ibu semasa berpantang. Pytonatal yang terdapat dalam Set Bersalin Nona Roguy sangat bagus bagi mengelakkan ibu daripada mengalami masalah sembelit. Tujuan utama ialah untuk melembutkan najis daripada berlakunya masalah sembelit.

Alhamdulillah, pengalaman Kak Engku sendiri menggunakan Set Bersalin NR untuk anak yang ketiga. Hasil dan kesannya sangat memberangsangkan. Sepanjang berpantang Kak Engku tidak letih, kekal bertenaga, susu banyak, tidak sembelit dan yang paling best badan kekal ramping hihi. Apa yang Kak Engku boleh katakan, Set Nona Roguy sangat bagus dan sangat serasi dengan diri Kak Engku. Bagi yang ingin mengurut semasa berpantang nanti, Kak Engku cadangkan agar menggunakan Minyak Herbanika Nona Roguy. Minyak ini memang Terbaik hihi, baunya yang harum dan rasanya yang hangat memang best dan menenangkan sepanjang mengurut.

Kak Engku juga berjaya menyusukan baby yang ketiga Kak Engku secara eksklusif sehingga berusia dua tahun. Ok kenapa Kak Engku kata Set NR paling dapat sambutan. Jawapannya ada entri post Set Bersalin NR kat sini (cuba skrol kat bahagian komen, lihat lebih dari 600 soalan yang diajukan pada Kak Engku berkaitan Set Bersalin Nona Roguy). Ini menunjukkan sememangnya Set Nona Roguy memang Set Bersalin paling laris di pasaran. Manakala untuk testimoni lak nanti Kak Engku post kat entri yang akan datang ye.

Set Bersalin Nona Roguy mengandungi 6 produk di dalamnya. Rangkaian Produk tersebut adalah:

1. Pytonatal 90 Tab
2. Akar Herbanika 10 Paket
3. Uncang Cuci 10 Paket
4. Lulur Herbanika 100gm
5. Krim Herbanika Barut 60gm
6. Minyak Herbanika 100ml

Di entri Panduan Memilih Set Bersalin Kak Engku ada berkongsi tip dalam memilih Set Bersalin. Dan dari Feedback yang Kak Engku terima, ramai yang memilih Set Bersalin Nona Roguy sebagai Set Bersalin pilihan kerana fungsi dan kebaikannya.

Fungsi Dan Kebaikan Set NR


Pytonatal - digunakan secara tradisional untuk menguatkan badan, melawaskan pembuangan air besar, membanyakkan susu badan dan mengurangkan berat badan ibu selepas bersalin.

Akar Herbanika - digunakan secara tradisional sebagai minuman harian untuk memelihara kesihatan, melawaskan pembuangan air kecil, mengurangkan keletihan, memekatkan susu ibu dan menguatkan kembali badan wanita selepas bersalin.

Minyak Herbanika - baik digunakan sebagai minyak urutan untuk kesihatan dan menguatkan badan ibu selepas bersalin. Aromanya yang sangat harum dan rasanya yang panas sangat menyegarkan.

Uncang Cuci Herbanika - digunakan secara tradisional untuk mereda dan melegakan masalah keputihan  dan gatal-gatal ringan dan pemeliharaan kesihatan  bahagian intim wanita selepas bersalin. Juga berfungsi untuk memcepatkan penyembuhan luka bersalin.

Herbanika Lulur - digunakan secara tradisional untuk wanita selepas bersalin untuk pemeliharaan kesihatan, kebersihan dan kehalusan kulit.

Krim Herbanika Barut - digunakan secara tradisional sebagai sapuan untuk melega dan mengencangkan kembali otot tubuh terutamanya bahagian perut wanita selepas bersalin.



Bengkung Nona Roguy (Dijual Berasingan) - mudah dilaras kepada pelbagai saiz dari S hingga XL. Mudah untuk buang air kecil dan besar tanpa perlu membuka kesemua ikatan. Mempunyai potongan mengikut tubuh badan untuk keselesaan ibu berpantang.

Kesimpulannya Set Nona Roguy memang terbaik untuk ibu berpantang. Jika anda inginkan yang terbaik dalam tujuan penyusuan, penurunan berat badan, mengelak dari sembelit, set bersalin yang jimat serta berbaloi untuk dimiliki. Maka Kak Engku mencadangkan Set Bersalin Nona Roguy sebagai pilihan utama.

Harga : RM 365.00 (Harga Pasaran)
Harga Promosi RM290.00 + Free Postage
Pakej 1
Set Bersalin Nona Roguy
Free Postage
Free Khidmat Kaunseling Berpantang Bersama Kak Engku
Free Khidmat Kaunseling Penyusuan Susu Ibu Bersama Kak Engku

Harga Promosi RM310.00
Pakej 2
Set Bersalin Nona Roguy
Free Pad Herba (20 Helai)
Free Rempah Mandian
Free Pil Asi (Utk Tambah Susu Ibu)
Free Postage
Free Khidmat Kaunseling Berpantang Bersama Kak Engku
Free Khidmat Kaunseling Penyusuan Susu Ibu Bersama Kak Engku

Harga Promosi RM310.00
Pakej 3
Set Bersalin Nona Roguy
Free Tungku Baby
Free 1 Helai Barut Baby
Free Minyak Telon Baby
Free Postage
Free Khidmat Kaunseling Berpantang Bersama Kak Engku
Free Khidmat Kaunseling Penyusuan Susu Ibu Bersama Kak Engku

Harga Promosi RM360.00
Pakej 4
Set Bersalin Nona Roguy
Free Pad Herba (20 Helai)
Free Bengkung Bodycare
Free Tungku Herba Leesa
Free Postage
Free Khidmat Kaunseling Berpantang Bersama Kak Engku
Free Khidmat Kaunseling Penyusuan Susu Ibu Bersama Kak Engku








6 comments:

  1. Replies
    1. Muliana, thanks ye sudi singgah blog akak. promosi nie masih ada lagi.meh la shopping ngan akak hihi

      Delete
  2. Assalamualaikum..
    promosi ni sehingga bila yea? InsyaAllah saya dijangka bersalin pada bulan 10..dan sye berminat

    ReplyDelete
  3. Wsalam Hayati, thanks ye sudi singgah blog Kak Engku. Berminat ngan Set Bersalin Nona Roguy. Meh la wasap kat Kak Engku 019 366 7525.

    ReplyDelete
  4. Wsalam Hayati, thanks ye sudi singgah blog Kak Engku. Berminat ngan Set Bersalin Nona Roguy. Meh la wasap kat Kak Engku 019 366 7525.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum akak. Kalau utk amalkan nona roguy walaupun bukan utk lps brpantang, apa yg sesuai? Harga pula mcm mana?

    ReplyDelete