"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

18 May 2015

Set Bersalin Jati Indah


RM250.00 (Boleh Tawar Harga)

Set Bersalin Jati Indah adalah Produk kesihatan tradisional yang lengkap untuk kegunaan wanita lepas bersalin. Set Bersalin Jati Indah adalah ramuan herba yang terdiri daripada herba untuk dimakan, minyak urut, barut berherba, herba mandian dan juga herba bawahan. Sudah digunakan sejak ratusan tahun lagi. Ramuan herba yang diwarisi sejak ratusan tahun ini digunakan oleh masyarakat Pattani sebelum sampai ke Kedah melalui warisan keluarga.


Sudah 30 tahun bertapak di Kedah

Mula dijual secara tradisional sejak 1981 . Kini sudah berpuluh tahun digunakan oleh wanita lepas bersalin di serata Kedah.

Keluaran ROHDANI ENTERPRISE

Kini ramuan herba turun-temurun ini sudah berada dalam pasaran dengan nama "Set Bersalin Jati Indah" keluaran Syarikat Rohdani. Lengkap dengan semua kelulusan yang selayaknya sebagai produk farmaseutikal moden.
dengan kelulusan GMP (No MAL : 10110100TC) , Set Bersalin Jati Indah dijamin selamat dan bersih untuk digunakan.
















Set Bersalin Jati terdiri daripada 6 Produk + 2 Produk BONUS:

1. Tablet jati Indah (130 biji pil)

2. Bengkong Jati Berherba 

3. Losyen Jati Emas (kegunaan ibu)

4. Losyen Jati Embun (kegunaan bayi)

5. Harum Bawahan (ramuan herba)

6. Ibu Mandi (herba mandian)

PRODUK BONUS

1. Boros

2. Pilis 



Set yang lengkap untuk kegunaan ibu bersalin

Dengan 6 produk dalam "Set Bersalin Jati Indah" ini sudah cukup untuk mengembalikan tenaga zahir dan batin, serta membuatkan susuk tubuh ibu bersalin kembali ramping. Anda tak perlu lagi membeli produk-produk lain lagi.

Selesa di pakai sewaktu berpantang

Herba yang terkandung dalam set bersalin adalah dalam bentuk moden seperti tablet dan krim, mudah dan selesa untuk disapu.

Set berserta bengkong berherba

Bengkung yang dibekalkan adalah bengkong berherba, adalah bengkong yang sangat istimewa kerana herba yang digunakan akan membuatkan perut ibu bersalin kempis dengan cepat dan tak perlu menungku.

Anda boleh elakkan pembaziran.

Oleh kerana barangan yang terkandung di dalam set ini adalah pelbagai guna, ia juga boleh di pakai untuk kesihatan dan kecantikan anda walaupun anda telah habis tempoh berpantang. Jangan membazir!



Keanggunan anda pasti terserlah


Anda pasti kelihatan lebih muda dan bergaya dengan set bersalin Jati Indah kerana anda mendapat khasiat penjagaan dan pemakanan yang tinggi selepas bersalin.

Bolehlah anda menggayakan baju kebaya yang telah lama anda gantung dalam almari.


Pasangan anda pasti kagum


Beliau pasti lebih menyayangi anda kerana mendapat seorang isteri yang mementingkan kesihatan dan kecantikan walaupun telah berkahwin dan mempunyai anak.

SET BERSALIN JATI INDAH adalah pilihan terbaik untuk ibu yang baru lepas bersalin. Set Bersalin Jati Indah boleh didapati terus dari pengeluar ROHDANI ENTERPRISE ataupun boleh diorder melalui Kak Engku Bidan Bersalin. DAPATKAN SEKARANG!!

Klik Sini Untuk Ketahui Kelebihan Set Bersalin Jati Indah.


9 comments:

  1. Salam kak.kalo bersalin czer sesuai ke guna produk ni?harga bole kurg lg ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam erin,
      Boleh guna cuma cara penggunaan je yang berbeza. Harga insyaallah boleh kurang. Nanti isi form kat blog akak nie ye. Tq

      Delete
  2. cara penggunaan utk org ceaser cmne lak?

    ReplyDelete
  3. saya dah masuk 30hari msh boleh mkn ke ubat nie, sy xmkn sebarang ubt lg kerana bimbang anak jaundis lg, dan juga bersalin secara ceaser..dlm ms yg sm sy juga ingin mjg bdn...so product nie sesuai tak utk sy.

    ReplyDelete
  4. Ary, klu nak ambik set nie boleh, mengenai anak jaundis, selaluya selepas 14 hari jaundis baby sudahpun pulih, klu jaundis baby sudah pulih, insyaAllah pengambilan jamu tidak mendatangkan efek kat baby.

    ReplyDelete
  5. Loose set ada jual x? berminat nk bli jamu jati indah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabarina. loose ada jual tapi akak nak kene tanya ngan pembekal dulu.

      Delete
  6. kak engku set jati indah ni boleh hilangkan sembelit tak sebab sy selalunya akan mengalami sembelit lau lepas bersalin

    ReplyDelete