"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

24 August 2015

Perasaan Yang Bercampur

Kehamilan adakalanya membuatkan anda dan pasangan mempunyai perasaan yang bercampur-campur, ada masa gembira dan kadang kala bersedih. Oleh itu, anda tidak perlu hairan sekiranya perasaan ini hadir. Bersabarlah, perasaan ini mungkin tidak berpanjangan.


Kerisauan Biasa


Cara yang terbaik untuk menghindarkan sebarang kerisauan ialah cari punca masalah, kemudian luahkan perasaan tersebut dengan pasangan anda atau dengan sesiapa sahaja yang anda selesa dan rapat. Selain itu, mendalami sebanyak mungkin maklumat tentang kehamilan juga dapat membantu anda memahami perubahan yang sedang berlaku. Kadangkala kerisauan adalah berkaitan kewangan keluarga. Oleh itu, rancanglah kehamilan tersebut mengikut kemampuan sendiri.

No comments:

Post a Comment