"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

09 October 2013

Set Bersalin Leesa Premium Confinemum - Rahsia Kembali Sihat, Langsing & Anggun Selepas Bersalin

Set Bersalin Leesa Premium Confinemum merupakan set perawatan ibu bersalin pilihan artis-artis dan ibu berpantang di Malaysia. Set bersalin yang paling mendapat sambutan kerana kebaikan dan fungsinya yang begitu memberangsangkan. Set yang lengkap serta ekonomi. 

Kebaikan Set Bersalin Leesa Premium Confinemum 

  • Set paling laris di pasaran
  • Selamat dan berkesan sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin normal dan juga secara pembedahan (czer)
  • Tablet Haruan sangat baik untuk tujuan penyembuhan luka bersalin
  • Set yang lengkap pada harga pasaran yang sangat ekonomi
  • Turut menjadi pilihan golongan selebriti di negara ini
  • Ringkas tetapi memberi kesan secara menyeluruh
  • Formula inovatif sesuai untuk ibu-ibu zaman moden
  • Mudah, selamat, praktikal serta bermutu tinggi
  • Selamat untuk susuan bayi 

"Pengalaman berpantang kala lahirkan 6 orang anak memberikan saya idea untuk memformulakan set bersalin yang moden, ringkas, praktikal dan mudah digunakan serta mampu beri kesan menyeluruh seperti mana set bersalin tradisional turun temurun.

Kehadiran Set Bersalin Confinemum Leesa Formula sejak 10 tahun lalu, mencetus fenomena apabila ia serta merta menjadi set bersalin pilihan ramai dan sehingga ke hari ini kekal sebagai set bersalin pilihan ramai. Set Bersalin Leesa Premium Confinemum juga menjadi pilihan hampir semua selebriti di Malaysia untuk kembali sihat dan anggun selepas bersalin." - Mona Din (Pengasas Leesa Formula).


Dapatkan Juga Rangkaian Produk Intimate Sweetheart Bagi Melengkapkan Proses Ketika Berpantang

1. Manjakani Intimate Drink - rm35.00
Minuman herba dengan 7 ramuan terbaik untuk wanita. Memberi tenaga, seimbangkan haid. Hangatkan lagi hubungan intim suami isteri. Membantu tingkatkan kesuburan untuk yang ada masalah mendapatkan zuriat.

2. Manjakani Intimate Wash - rm28.00
Manjakani intimate wash adalah pencuci intim wanita berkesan dan selamat untuk membersih serta menghilangkan kegatalan. Sesuai untuk selepas bersalin dan ketika dalam berpantang. Produk ini mengandungi manjakani, aloe vera, tea tree oil, asid laktik dan trilosan.

3. Tablet Manjasuri - rm55.00
Produk untuk wanita dengan manjakani,kacip fatimah dan akar serapat. Digunakan secara tradisional untuk menambah kekuatan dan kesegaran badan wanita selepas bersalin.

Ketiga-tiga produk di atas sangat disarankan untuk diambil bersama-sama dengan Set Bersalin Leesa Premium Confinemum Leesa Formula.

No comments:

Post a Comment