"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

02 February 2014

Keistimewaan Set Bersalin Spa & Ma


Set Bersalin Spa & Ma ini ternyata sangat praktikal kerana ianya dapat memudahkan kaum ibu untuk menjaga kesihatan dan penampilan diri sewaktu sedang berpantang. Hanya dengan mendapatkan Set Bersalin Spa & Ma dan semuanya telah sedia lengkap untuk anda menguruskan diri sewaktu proses berpantang umpama anda mendapatkan rawatan penjagaan selepas bersalin seolah di spa.

Kini anda tidak perlu mendapatkan bahan keperluan untuk berpantang secara berasingan. Set Bersalin Spa & Ma ini mengandungi 11 jenis produk di mana kesemua produk yang terdapat dalam set ini adalah produk yang berkualiti tinggi.

Fleksibel

Set Bersalin Spa & Ma ternyata fleksibel kerana ianya sesuai digunakan oleh ibu bersalin secara normal mahupun melahirkan secara pembedahan.

Pelbagai Fungsi

Bertindak menyeluruh untuk kesihatan dalaman dan juga kecantikan luaran bagi ibu selepas bersalin. Berfungsi untuk mengembalikan bentuk badan yang langsing, kecergasan fizikla dan kesihatan tubuh badan yang berterusan.

Ringkas Dan Mudah

"Set Bersalin Spa & Ma" ternyata lebih ringkas dan mudah digunakan terutama bagi para ibu yang moden sekaligus dapat memberi pengalaman berharga kepada semua ibu untuk merasai tempoh berpantang seolah mendapat rawatan di spa.

Murah Dan Lengkap

Set Bersalin Spa & Ma adalah set bersalin yang lengkap dengan harga yang sangat berpatutan. Ia merupakan set bersalin mampu milik dan berbaloi untuk para ibu bersalin gunakannya. Set Bersalin Spa & Ma mengandungi 11 barangan iaitu:

Jamu Ratu Dara
Shape Up lotion
Pilis Herba
Bengkung Ratu
Gamat Emulsion
Herba Mandian Spa
Feminine Cleanser
Lulur Frangipani
Extra Virgin Coconut Oil
Tungku Herba
Minyak Seri Herba

Harga Pasaran Set Bersalin Spa & Ma
RM330.00
(Harga Boleh Tawar)



No comments:

Post a Comment