"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

20 August 2013

Kak Engku Biz Partner, Perniagaan Internet Untuk Semua

Berminat menjana pendapatan secara sambilan dari rumah tanpa modal bersama Kak Engku Biz Partner, dan bersama-sama menjalankan perniagaan internet Shaklee secara separuh masa, mahupun sepenuh masa? Jom Singgah Website Terbaru Kak Engku www.BisnesMama.com (Peluang Bisnes Untuk Mama).

Kak Engku akan memberi tunjuk ajar yang berterusan kepada anda, tidak kira di mana anda berada di seluruh Malaysia ini. Semuanya hanya "di hujung jari anda". Dengan ilmu, disiplin dan kerajinan, Kak Engku yakin kita juga boleh berjaya seperti yang lain. Insya Allah. Kak Engku akan membantu bagi sesiapa yang ingin menjana pendapatan secara santai. Kak Engku mempunyai ramai regular customer di seluruh Malaysia, so bagi yang menjadi downline Kak Engku, boleh lah jadi agen Shaklee Kak Engku bagi kawasan masing-masing nanti. Ini bermaksud kita akan melakukannya secara berkumpulan. Mari kita kongsi rezeki bersama-sama. Bagi yang berminat menjadikan online sebagai tempat mencari lubuk duit online, meh sini Kak engku boleh memberi tunjuk ajar bagaimana membina website, blog, pages fb, serta melakukan pemasaran secara efektif. Apa yang penting di sini adalah keazaman kita di dalam mencari peluang bisnes bagi menjana pendapatan online kita sendiri.

Kepada yang berminat untuk menyertai Kak Engku Biz Partner, sudikanlah hubungi akak agar tunjuk ajar dan bimbingan secukupnya dapat diberikan. Kak Engku TIDAK menjanjikan apa jua janji-janji manis ataupun guarantee anda confirm akan dapat bonus tunai setiap bulan (dengan goyang kaki, tanpa usaha). Namun, dengan keazaman, disiplin dan usaha yang konsisten, tidak mustahil kita boleh perolehi berapa juga angka bonus yang diinginkan!

Kak Engku sudah mula merasai keseronokkan menjalankan bisnes Shaklee, dan sangat SUKA dan TERUJA untuk kongsikan ilmu Kak Engku kepada pembaca blog akak.

Bagi yang hanya ingin mendaftar keahlian Shaklee untuk kegunaan sendiri dan keluarga pun boleh untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sudi-sudikan hubungi Kak Engku (sms/whatsapp/call je no. nie 019 2077643 - Kak Engku).

Untuk Mendaftar Sebagai Ahli @ Pengedar Shaklee.

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. Anda boleh menghubungi Kak Engku (Akak akan uruskan segala urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID Kak Engku (908001 / Tengku Azmanira) sebagai sponsor/upline.

Yuran Keahlian Shaklee.

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM15 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda. Jumlahnya ialah RM80 untuk Semenanjung, RM90 untuk anda di Sabah/Sarawak.

Apa Kelebihan Menjadi Ahli?

Keselesaan kita untuk memulakan perniagaan internet secara santai serta bebas menentukan hala tuju sendiri untuk mencapai bebas kewangan.

Ayuh! Jangan Berlengah Lagi, Jom Sertai Kak Engku Biz Partner (BisnesMama.Com)

Berminat? Izinkan Kak Engku Membantu Untuk Kejayaan Ini, InsyaAllah. Jumpa Kak Engku di BisnesMama.Com.







Tengku Azmanira / ID : 908001
Shaklee Independent Distributor
019 2077 643 / bidanbersalin@yahoo.com
www.BisnesMama.com
Peluang Bisnes Untuk Mama

4 comments:

  1. Reena Salleh: nk join tp blm ada bajet lh..sya pn mmng nk cri duit tambahan ni. ada lh jugak cuba2 bisnes kecil2lan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam reena,
      Takpe slow2. Lagi pun bisness nie tak perlukan modal pun. Klau berminat nanti, bolehla akak bantu. Tq n jumpa lagi.

      Delete
  2. Salam Kak, Kalau nk join ni ada kena buat minimum purchase ke ataupun modal untuk jd ahli je

    ReplyDelete
  3. Wsalam Fanasagi, utk join bisnes nie, Fanasagi kene jadi ahli Shaklee terlebih dahulu, yuran keahlian rm65.00 je. Klu berminat nak memulakan perniagaan secara online, akak ada sediakan sebuah website perniagaan internet, khas buat sesiapa yg berminat nak mulakan perniagaan internet. InsyaAllah akak boleh beri tunjuk ajar.

    Ok utk membuat duit ataupun menjana pendapatan, kita tidak boleh lari daripada melakukan jualan. So akak nasihatkan kita tak perlu takut dengan perkara ini. Untuk berjaya bukan mudah tapi bagi akak utk berjaya juga tidak susah. Apa yang penting keazaman dan keiinginan kita dalam mencari dan memulakan sesuatu perniagaan. So kita kene ingat perniagaan akan berkembang melalui jualan, dan melalui jualan juga lah kita akan mendapat keuntungan yg banyak.

    Kat sinilah peranan website yg akak sediakan nie, ia amat membantu kepada sesiapa yg ingin mulakan bisnes internet. Klu berminat inform akak ye.

    ReplyDelete