"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

19 January 2010

Terima Kasih Semua

Hehehe semakin hari semakin seronok lak rasanye Kak Engku berblog, bukannya ape, mula-mula tu takut gak kalau takde orang nak singgah kat blog Kak Engku. Blog ini pun ilham para patient Kak Engku, sebab diaorang ade banyak persoalan yang berlegar di fikiran tapi tak tahu nak tanye sape....

Alhamdulillah setakat hari nie...ramai gak yang dtg ke blog Kak Engku......mekacih ye semua. Walaupun info masih banyak yang tak lengkap lagi tapi takpe....Kak Engku janji demi pembaca semua Insya Allah Kak Engku akan kuatkan semangat utk menambah info dari hari ke sehari yek..... yang mana rasa ade apa apa nak tanya tu tanyalah ye...nanti kalau Kak Engku leh jawab Kak Engku jawabkan.....tapi kalau tak terdaya nak jawab tu jgn lah marah lak ye... hehehhe.

Akhir kata .....terima kasih sekali lagi kerana sudi ke blog Kak Engku....Insya Allah Blog ini akan bertahan selagi mendapat perhatian daripada para pembaca Kak Engku.....dan harapan Kak Engku, bagi para pembaca Kak Engku yang mana ada kawan yang nak bakal bergelar ibu ataupun sudah bergelar ibu, rekemenlah blog ini kat diaorang......agar kite dapat berkongsi pengetahuan bersama......Insya Allah..

2 comments:

  1. salam buat kak engku...
    mem kiter pun buat mid jugak.....nanti boleh kongsi ilmu...

    ReplyDelete