"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

05 April 2015

Detail Set Bersalin Jati Indah

Set Bersalin Jati Indah

Berasaskan Senduduk Putih

Mengandungi 6 Produk + 2 Produk Bonus

1.     Tablet Jati Indah (130 biji pil)
2.     Bengkung Jati Berherba
3.     Losyen Jati Emas (Kegunaan Ibu)
4.     Losyen Jati Embun (Kegunaan Bayi)
5.     Harum Bawahan (Ramuan Herba)
6.     Ibu Mandi (Herba Mandian)

Produk Bonus

1.     Boros
2.     Pilis

KETERANGAN TERPERINCI PRODUK SET BERSALIN JATI INDAH

TABLET JATI INDAH

Tablet ini berfungsi mengecutkan dan merapatkan peranakan, urat saraf, menghangatkan tubuh, membuang angin dalam rahim, urat, usus dan darah.

Menyembuhkan luka luaran dan dalaman akibat pembedahan, merawat keputihan, melawaskan pembuangan air besar dan kecil, memberi kesegaran dan mengembalikan tenaga ibu lepas bersalin.

RM80.00





BENGKUNG JATI BERHERBA

Ramuan Herba yang dijahit kemas. Mampu memanaskan perut dan seluruh badan ibu bersalin, bertujuan mengembalikan bentuk badan, mencairkan lemak, mengecutkan urat saraf dan melawaskan pembuangan air besar, melegakan sakit pinggang, lenguh-lenguh badan, kebas, kesejukan dan mempercepatkan proses pengecutan rahim.

Mudah dan selesa dipakai serta kain bengkung yang tebal dan tahan lama.

RM55.00



LOSYEN JATI EMBUN

Losyen lembut bertujuan meredakan masalah kembung dan kesejukan pada badan bayi serta menghindarkan ruam dan kegatalan.

Kandungan Herba – Halia bara, lengkuas, gendong rusa, bawang putih dan serai wangi.

RM15.00






LOSYEN JATI EMAS

Losyen yang tidak memedihkan kulit, sangat berkesan untukmengempiskan perut,membuang angin dalam rahim, meregangkan kulit perut ibu kembali dalam bentuk asal dan memecahkan lemak.

Kandungan Herba – Halia Bara, lengkuas, gendong rusa, bawang putih dan serai wangi.

RM35.00





IBU MANDI

Daun herba yang diadun untuk mengecutkan peranakan, otot-otot melancarkan perjalanan darah, memanaskan badan dan menghilangkan stress.

Cara Guna : Rebus sebungkus ibu mandi bersama daun mandi, biarkan suam dan mandilah seperti biasa. Jika tiada daun mandi, rebus ibu mandi bersama 1 baldi air, ambil 3 jag campur dengan 1 baldi air biasa. Mandilah air rebusan tersebut sehingga hilang bau dan warnanya.

RM24.00



HARUM BAWAHAN

Ramuan herba yang dikisar halus berfungsi untuk mengecutkan bawahan ibu bersalin dan luka jahitan. Menghindarkan bau hanyir akibat bersalin, haid, keputihan, kegatalan dan sakit puan, luka akibat kencing manis dan juga sakit kulit.

Cara Guna : Rebus 1 paket harum bawahan dengan 5 jag air, biarkan ia suam dan gunakan 3 kali sehari. Guna hingga herba hilang warnanya.

RM48.00



BOROS

Dilumurkan seluruh badan lepas mandi. Panaskan badan & menutup liang roma yang kendur. Tegangkan kembali dan hindari kesejukan semasa di dalam bilik berhawa dingin atau di bawah kipas. Halus dan gebukan kulit luaran dan kulit muka.

RM15.00


PILIS

Lumur di tepi gigi rambut – rasa dingin dan berangin. Menghindar pening dan sakit kepala. Mengeluarkan angin dan mengecutkan kulit wajah yang kembang. Awet muda dan menambah kejelitaan.

RM8.00

No comments:

Post a Comment