"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

01 March 2015

Kelebihan Dan Kebaikan Set Bersalin Jati Indah

Kelebihan Set Bersalin Jati Indah

Produk ini berasaskan Bunga & Akar Senduduk Putih. Mengandungi karbohidrat serabut, mineral, saponin, flavonoid dan tanin.

Produk kesihatan tradisional yang lengkap untuk kegunaan wanita lepas bersalin. Ramuan herba yang terdiri daripada herba untuk dimakan, minyak urut, barut berherba, herba mandian dan juga herba bawahan.

Ramuan herba yang diwarisi sejak ratusan tahun ini digunakan oleh masyarakat Pattani sebelum sampai ke Kedah melalui warisan keluarga.

Sudah 30 tahun bertapak di Kedah. Mula dijual secara tradisional sejak 1981. Kini sudah berpuluh tahun digunakan oleh wanita lepas bersalin di serata Kedah.

Keluaran ROHDANI ENTERPRISE. Kini ramuan herba turun-temurun ini sudah berada dalam pasaran dengan nama SET BERSALIN JATIINDAH keluaran Syarikat ROHDANI. Lengkap dengan semua kelulusan yang selayaknya sebagai produk farmaseutikal moden dengan kelulusan GMP, Set Bersalin Jati Indah dijamin selamat dan bersih untuk digunakan.

Harga Set Bersalin Jati Indah : RM250.00
(Pakej 60 Hari Berpantang)

MAL : 10110100TC



KENAPA PILIH SET BRSALIN JATI INDAH?

SET BERSALIN LENGKAP UNTUK IBU BERSALIN
Dengan 6 produk dalam Set Bersalin Jati Indah ini sudah cukup untuk mengembalikan tenaga zahir dan batin, serta membuatkan susuk tubuh ibu bersalin kembali ramping.

SELESA DIPAKAI SEWAKTU BERPANTANG
Herba yang terkandung dalam set bersalin adalah dalam bentuk moden seperti tablet dan krim, mudah dan selesa untuk disapu.

SET BERSERT BENKUNG BERHERBA
Bengkung berherba sangat istimewa kerana herba digunakan akan membuatkan perut ibu bersalin kempis dengan cepat dan tak perlu bertungku.

ANDA BOLEH ELAKKAN PEMBAZIRAN
Oleh kerana barangan yang terkandung di dalam set ini adalah pelbagai guna, ia juga boleh dipakai untuk kesihatan dan kecantikan anda walaupun anda telah habis tempoh berpantang. Jangan membazir!

KEANGGUNAN ANDA PASTI TERSERLAH
Anda pasti kelihatan lebih muda dan bergaya dengan Set Bersalin Jati Indah kerana anda mendapat khasiat penjagaan dan pemakanan yang tinggi selepas bersalin. Bolehlah anda menggayakan baju kebaya yang telah lama anda gantung dalam almari.

PASANGAN ANDA PASTI KAGUM
Beliau pasti lebih menyayangi anda kerana mendapat seorang isteri yang mementingkan kesihatan dan kecantikan walaupun sudah mempunyai anak.

RAMUAN 8 JENIS HERBA YANG CUKUP BERKESAN DAN JUGA BOLEH DIGUNAKAN SEBAGAI SUPLEMEN (BERSIFAT DWI-FUNGSI)
Ramuan 8 herba Jati Indah yang sangat berkhasiat, malahan 2 daripadanya, Habbatusauda dan Manjakani memang terkenalsejak dulu lagi sebagai herba yang cukup berkhasiat untuk kesihatan zahir dan batin wanita, ditambah lagi 6 herba tambahan untuk menyerlahkan kesihatan luaran dan dalaman wanita setiap masa jika diamalkan sebagai suplemen.

BENGKUNG BERKUALITI, BERKESAN DAN SELESA
Bengkung berherba dengan ramuan herba yang diwarisi turun-temurun ini memang sudah terbukti keberkesannya, dibuat dengan kain belacu yang tebal dan berkualiti supaya selesa dipakai dan tidak mudah rosak.

LENGKAP DENGAN LOSYEN DAN HERBA MANDIAN UNTUK KEGUNAAN LUARAN DAN BAYI
Harum bawahan, ibu mandi, losyen jati emas dan losyen embun akan memastikan anda tidak stress, tenang selalu, kulit anda terjaga dengan baik dan membuang angin dan menghindar keputihan.
 
SENANG HATI DAN TENANG DALAM TEMPOH BERPANTANG
Anda tak perlu risau memikirkan kesihatan anda sepanjang tempoh berpantang kerana dengan mengamalkan Set Bersalin jati Indahdengan ramuan herba yang cukup berkhasiat akan memberi anda keyakinan yang tinggi untuk menjalani tempoh berpantang tanpa masalah dan badan anda akan kembali ramping selepas berpantang.

BOLEH DIBELI SECARA BERASINGAN
Jika anda ingin mencuba Tablet Jati Indah sebagai suplemen tidak ada masalah untuk membeli Tablet Jati Indah sahaja. Malahan jika anda ingin membeli ibu mandi atau losyen ataupun harum bawahan sahajapun boleh dibeli secara berasingan.

HARGA CUKUP BERPATUTAN BERBANDINGAN DENGAN KUALITI PRODUK
Anda boleh mendapatkan Set Bersalin Jati Indah keluaran kami dengan harga yang cukup berpatutan iaitu RM250.00 sahaja.

SETIAP IBU BERSALIN MAMPU MEMILIKINYA!!

RASAILAH KUNTUMAN SENDUDUK PUTIH YANG INDAH BERSER-SERI MEMBUAT IBU TERSENYUM GEMBIRA, ANGGUN BERGAYA, WAJAH YANG KEMERAHAN, BENTUK BADAN YANG MENAWAN, MAMPU MENCERIAKAN SUAMI, KELUARGA DAN RAKAN TAULAN.


No comments:

Post a Comment