"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

01 February 2013

Bisnes Untuk Mama

Assalamualaikum,

9/10 rezeki datangnya daripada perniagaan. 74% jutawan dunia datangnya daripada bidang perniagaan. Memang tidak dapat dinafikan lagi bahawa perniagaan, adalah punca rezeki yang lumayan.

Namun begitu, perniagaan tanpa perancangan, strategi dan kesungguhan hanya akan memberi kegagalan!

Alhamdulillah, Kak Engku sendiri telah berkecimpung dalam beberapa bidang perniagaan. Dan dalam mencapai kejayaan untuk setiap perniagaan yang dilakukan hanya satu sahaja rahsianya, ILMU. Untuk mencapai kejayaan dalam bidang perniagaan, kita wajib mendalami ilmu perniagaan. Keuntungan perniagaan tidak akan datang bergolek tanpa implementasi ilmu perniagaan yang sempurna.

Melalui saluran ini, Kak Engku akan kongsikan  tip-tip perniagaan serta strategi perniagaan secara santai untuk anda fahami dan implementasikan pada perniagaan anda. Sekiranya diibaratkan perniagaan sebagai satu peperangan, maka lebih banyak strategi dan tip yang anda implementasikan, bererti anda melengkapkan diri anda dengan lebih banyak senjata untuk digunakan dalam medan perang. Kejayaan akan berpihak pada mereka yang lengkap segala aspek.

Mudah-mudahan informasi ini dapat menjadi teman perniagaan anda, InsyaAllah.


PENDAPATAN SAMPINGAN

Adakah anda bekerja makan gaji? Tahniah! Anda patut bersyukur oleh kerana masih ramai yang menganggur! Sekiranya anda suri rumah, Tahniah juga kerana zaman sekarang, suri rumah pun mampu menjana pendapatan dari rumah. Tahukah Anda? 9 daripada 10 rezeki datangnya dalam perniagaan. Bagaimana anda boleh memanfaatkan rezeki tersebut?

Apa kata anda mulakan perniagaan sampingan. Sambil bekerja anda boleh mencari masa. Mungkin di hujung minggu anda boleh menjalankan perniagaan. Ramai usahawan termasuk diri Kak Engku sendiri bermula dengan menjalankan perniagaan sampingan.

Apabila pendapatan daripada perniagaan atau prospek pendapatan boleh melebihi pendapatan kerja, pada ketika itulah kita boleh membuat pilihan untuk berhijrah ke dunia perniagaan sepenuh masa.


Pada zaman ini, berbagai-bagai perniagaan sampingan boleh dilakukan. Antaranya terdapat perniagaan internet seperti ini (BisnesMama.Com) iaitu perniagaan SOHO (small office, home office) yang amat sesuai dilakukan secara separuh masa. Website ini Kak Engku sediakan bagi mengotakan janji Kak Engku kepada pembaca setia blog BidanBersalin untuk memulakan perniagaan internet sekaligus mampu menambahkan pendapatan melalui perniagaan online yang menjanjikan peluang yang sangat luas bagi yang ingin menceburkan diri. Segala bimbingan dan tunjukajar telah Kak Engku curahkan dalam Website BisnesMama tersebut. Harapan Kak Engku marilah kita bersama-sama menjadi insan yang BERJAYA dan KAYA, InsyaAllah.

Ok, Selamat memulakan Perniagaan Internet anda dan semoga anda mampu menjana pendapatan yang diingini melalui platform yang BisnesMama sediakan, insyaAllah.

Ikhlas.

"Satu-satunya sebab orang terus hidup biasa-biasa kerana mereka tidak BERANI MENILAI situasi hidup mereka  dan tidak BERANI MENILAI POTENSI hidup sebenar!"


Kak Engku
www.bisnesmama.com 
(Peluang Bisnes Untuk Mama)

p/s : Website Perniagaan Internet Yang LENGKAP Dan EFEKTIF
Untuk Membantu Anda Dalam Menjana Pendapatan Tambahan Secara Konsisten.
 

No comments:

Post a Comment