"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

10 January 2010

Ibu Ambar Kenanga (Detail)

Keterangan & Cara Penggunaan

Set Bersalin Ibu Ambar

LARANGAN: SEMASA MENGAMBIL SET BERSALIN IBU AMBAR, DI LARANG MENGAMBIL SEBARANG PRODUK MAKANAN ATAU MINUMAN YANG BERASASKAN HERBA & AKAR KAYU!!!

BILA HARUS MULA MAKAN?

a. Ibu Bersalin Normal boleh makan seminggu / 7 hari selepas bersalin dan/atau sekembali ke rumah;

b. Ibu Bersalin Secara Pembedahan boleh mula makan seminggu / 7 hari selepas doktor benarkan makan makanan berat dan/atau sekembali kerumah; dan

c. Wanita Keguguran boleh mula makan secepat mungkin.

CARA PENGAMBILAN PRODUK SBI AK

1. UNTUK 3 HARI PERTAMA SAHAJA

WAKTU PAGI

1.. Makan dua (2) kapsul AK IBU , perut kosong atau selepas makan dengan segelas air suam ;

2. Selepas sarapan pagi makan dua (2) kapsul TUJU DARAH sahaja.

WAKTU PETANG

Makan dua (2) kapsul TUJU MEROYAN dengan segelas air suam dan mesti makan dalam waktu yang ditentukan iaitu 5 petang sehingga 7 malam sahaja.

TUJU MEROYAN MESTI DIMAKAN SEPERTI MENYOROK DI BELAKANG PINTU ( mengikut petua).

WAKTU MALAM

Selepas makan malam atau sebelum tidur, makan dua (2) kapsul AK IBU dengan segelas air suam.

2. UNTUK HARI-HARI SETERUSNYA

Makan dua (2) kapsul AK IBU pada waktu pagi dan malam seperti biasa sehingga habis .

**** SELEPAS HABIS PANTANG AMBIL SET SAYYIDA AMBAR UNTUK MEMBERI KESIHATAN DALAMAN DAN LUARAN BERTERUSAN.***


Keterangan & Cara Penggunaan

Set Sayyida Ambar

SET SAYYIDA AMBAR ini amat sesuai untuk

a. Pengamalan iibu-ibu selepas pantang bersalin;

b. Wanita keguguran atau bersalin lebih setahun;

c. Wanita yang ingin menambah atau menimang cahaya mata;

d. Wanita yang mengalami tekanan perasaan, kemurungan dan/atau meroyan;

e. Wanita yang ingin kekuatan & kecantikkan kesihatan dalaman.

A. UNTUK WANITA YANG TERGOLONG DIDALAM KATEGORI a, b, d & e DIATAS :-

AMALKAN SET SAYYIDA AMBAR dan diikuti AK WANITA berterusan .... LIHAT PERUBAHAN PASTI SUAMI TERPERANJAT!!!

Cuba & rasai perbezaan yang sungguh mengembirakan kerana badan akan lebih kuat & sihat segala masalah dalaman Wanita akan terus lenyap dan kembali dara, anggun, cergas, berseri , sihat & ceria berterusan. Tiada lagi risau pasal berat badan, angin badan atau tekanan perasaan, meroyan . Lenyap !!! Anda Gembira, suami tergoda!! Insyallah.

B. UNTUK WANITA YANG INGIN MENIMANG ANAK ATAU MENAMBAH CAHAYA MATA ATAU KEGUGURAN :-

Kebanyakan Wanita berkahwin yang sukar untuk mendapat atau menambah anak kerana kurangnya sikap perihatin keatas penjagaan dalaman semasa muda atau semasa keguguran. Tetapi masih tidak terlambat untuk bertindak kerana SET SAYYIDA AMBAR boleh membantu anda merungkai masalah anda itu tetapi berkemungkinan mengambil masa dalam enam (6) bulan atau lebih bergantung kepada masalah dalaman anda. Ramai yang telah cuba dan Alhamdulilah berjaya mengapai kejayaan.

Setelah mengambil SET SAYYIDA AMBAR untuk 2 bulan amalkan AK WANITA berterusan dan hendaklah berhenti mengambilnya setelah disahkan hamil. Digalakkan Suami membantu isteri dengan mengambil & mengamalkan AK LASAK untuk mempercepatkan proses kehamilan dengan membaikpulih dalaman , meningkat kesuburan sperma suami.

Semasa mengamalkan diatas elakkan makan makanan berjeruk, cuka, tapai, masam, minuman asam, nenas, limau serta makanan & minuman tidak berkhasiat. Selain daripada itu sentiasa berdoa & sembahyang hajat dengan memohon kepada ALLAH S.W.T dikurniakan zuriat yang soleh & sihat. Jangan susah hati kerana setiap kesusahan akan ada penyelesaian, apa yang penting sikap tidak mudah putus asa kerana didalam kehidupan ini tiada jalan pintas dan sekiranya ALLAH S.W.T berkehendaki sesuatu ia akan berlaku kerana tiada qadha' bagi seorang hamba kecuali qadha itu baik bagi dirinya. Berusaha adalah lebih baik daripada menyerah bulat-bulat tapa membuat apa-apa tindakan. BERSABAR & BERUSAHA. INSYALLAH.

CARA PENGAMBILAN SET SAYYIDA AMBAR & AK WANITA

1. UNTUK TIGA (3) HARI PERTAMA SETIAP BULAN

WAKTU PAGI : Makan dua kapsul (2) AK WANITA selepas makan dengan segelas air suam ( TERUSKAN MAKAN WALAUPUN KEDATANGAN HAID ) DAN pada WAKTU PETANG : Makan dua (2) kapsul TUJU MEROYAN dan mesti makan pada waktu 5 - 7 petang sahaja. TUJU MEROYAN juga mesti dimakan seperti menyorok dibelakang pintu DAN WAKTU MALAM : makan 2 kapsul AK WANITA selepas makan malam atau sebelum tidur dengan segelas air suam.

SELEPAS 3 HARI TERSEBUT SILA TERUSKAN PEMAKANAN AK WANITA , SETELAH HABIS DUA (2) BOTOL AK WANITA BERMAKNA TELAH HABIS MAKAN SATU (1) BULAN .

JADI UNTUK BULAN KEDUA, KENA ULANGI SEMULA MAKAN TUJU MEROYAN & HABISKAN AK WANITA SETERUSNYA UNTUK BULAN SELANJUTNYA AMALKAN AK WANITA SAHAJA.

SELAMAT MENCUBA..

Di dalam SET SAYYIDA AMBAR kami telah menyediakan 4 botol AK WANITA dan 2 peket TUJU MEROYAN.

5 comments:

  1. Salam kak, kalu dlm cara penggunaan set ambar kenganga tu kan die kata start selepas tujuh hari atau sekembali ke rumah. Klau hari ke 3 atau ke 2 dah balik umah so boleh start makan terus ke..tq

    ReplyDelete
  2. afzan: wsalam, klu nak makan masa tu boleh, tapi klu baby mengalami kuning, hold dulu ye, tunggu sehingga baby ok dari kuning tau.

    ReplyDelete
  3. salam kak engku..blh tak nak tau harga set ambar kenanga + minyak ambar kenangan + tungku baby + bengkung Sendayu Tinggi...nak budget utk bayar ansuran..akak bagila diskaun skit ye..hehehe - amyalmi

    ReplyDelete
  4. amyalmi: wsalam, nie ye rege pasarannya set ambar rm150.00, minyak ambar rm19.90, tungku baby rm15.00, dan bengkung sendayu rm40.00. Hehehe klu nak diskaun nanti isi order form ye, kat sini takleh nak kasi diskaun, akak malu hehehehe.....jumpe lagi ye

    ReplyDelete
  5. Salam.saya nak tanya ada lagi ke promosi utk set bersalin ibu ambar kenanga ni ye?kalu ada saya nak.

    ReplyDelete