"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

01 October 2012

Shaklee Set Penyusuan


9 comments:

  1. salam kak engku, set penyusuan ni ada byk categori kan? boleh tak dapat diskaun utk set2 tersebut? bagaimana nak tau mana yg sesuai dgn saya.

    ReplyDelete
  2. Wsalam, nanti sms atau hello akak leh tak, nie nombor phone akak 019 2077643, nanti akak bantu utk dapatkan set penyusuan yg terbaik ngan harga yang best hehehe, nanti hello akak ye.

    ReplyDelete
  3. ok...saya whapsapp ok.

    ReplyDelete
  4. bolehkah saya mengambil set penyusuan tersebut dan jika boleh produk yang manakah elok utk saya memandangkan saya baru 2 minggu berpantang dan bersalin secara czer dan saya juga mempunyai fibroid sebesar 9cm.saya bersalin secara czer kerana saya mempunyai masalah plasenta previa dan fibroid.

    ReplyDelete
  5. Salam k.engku. set penyusuan ni x t'masuk yg gmbr bwh tu kan.ni leh galakkn susu byk ke?

    ReplyDelete
  6. Wsalam, set penyusuan yang basic boleh cuba gambar yg atas u tapi klu nak lebih menyeluruh boleh lah guna kesemua yg dicadangkan tu. Walau bagaimanapun ia bergantung kpd budget kita. Set nie memang bagus utk menggalakkan susu badan ibu.

    ReplyDelete
  7. Salam..set penyusuan tu utk sebulan ke? Tq

    ReplyDelete