"Untuk Respon Pantas, WASAP Je Kak Engku"

019 2077 643 (Nak Tanya Soalan)
019 366 7525 (Nak Order Barang)
KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah dan Semestinya ORI.

19 July 2010

HiGoat

Senarai Barang

Harga Pasaran

HiGoat (Tepung Susu Kambing)

36.60

11 comments:

  1. salam kak, nak tanya susu hi goat ni bape packet kt dlm dia??

    ReplyDelete
  2. mummyizz: hehehe thanks ye tolong jawabkan. Akak dah terlepas pandang lak komen nie. Pn sorry ye.

    ReplyDelete
  3. as'kum kak...sy bru hamil 5mggu...bleh ker klu sy nk minum susu higoat nie...?? per kebaikan nyer yer...

    ReplyDelete
  4. wsalam, susu higoat nie bagus utk kesihatan dan juga dapat mengelakkan baby kuning, namum begitu akak nasihatkan supaya dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu sebelum mengambil produk nie ye. kerana doktor yg merawat puan lebih arif akan kesihatan yg puan alami sepanjang kehamilan. thanks ye n jumpe lagi.

    ReplyDelete
  5. salam kak engku.. saya berminat nak beli hi goat tapi saya dgr ada produk tiruan di pasaran.. akak tau tak pasal benda ni?

    satu lagi, saya nak tanya.. akak buat khidmat mengurut tak? maksud saya mengurut utk sesiapa yg susah nak hamil ni?

    ReplyDelete
  6. awin: wsalam, sebenarnye produk tiruan tu tak wujud, cumanye kekadang tu cuma diaorang takut takutkan customer je supaya beli ngan diorang tu je hehehe. Tapi buat masa nie akak memang takde dengar pasal yg tiruan kat pasaran.

    ok mengenai mengurut tu lak, akak tak pandai ngurut huhuhu, mak akak pandai la klu bab nie, tapi mak akak ade kat kpg hehehe

    ReplyDelete
  7. dinasihatkan jangan minum susu kambing ketika hamil disebabkan susu ini bersifat 'panas' sama seperti lada hitam dan tidak serasi kepada sesetengah wanita hamil. Saya minum susu ini ketika hamil minggu ke 5-7 dan mengalami bleeding sepanjang waktu itu. Nasib baik saya hentikan pengambilan susu higoat dan alhamdulillah kandungan saya kembali sihat dan bleeding beransur hilang.

    ReplyDelete
  8. kandungan di 1st trimester mgkin tak baper elok ambil higoat@ susu kambing,tapi,masa mengandung yg lepas,sy minum hi-goat start kandungan 5bulan(20w)tp, pagi separuh peket,mlm separuh lg...
    Alhamdulillah kembar saya tak ada jaundice. kulit pun bersih

    ReplyDelete
  9. terima kasih atas perkongsian bermanfaat ini..alhamdulillah info yg diberi banyak memberi maklumat kepada saya...semoga kak engku diberkati olehNya...doakan perjalanan kehamilan saya...salam perkenalan

    ReplyDelete
  10. as salam,

    saya minum susu ni di pertengahan trimester.tp bkn setiap hari..bila ingt minumla..alhamdulilah, bby saya kena kuning sikit je..kulit pun bersih.

    ReplyDelete